۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۶۳۴۸۲۷

 نمایشگاه پیشرفت نظام اسلامی در مسیر افتخار در بوشهر راه‌اندازی شد

 نمایشگاه پیشرفت نظام اسلامی در مسیر افتخار در بوشهر راه‌اندازی شد
فرمانده سپاه امام صادق بوشهر با اشاره به افتتاح نمایشگاه پیشرفت نظام اسلامی در مسیر افتخار، گفت: در این نمایشگاه پیشرفت‌های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف عرضه شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، مجموعه نمایشگاه‌های پیشرفت نظام اسلامی در مسیر افتخار شامل دستاوردهای هسته‌ای و تجهیزات و قابلیت‌های نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بوشهر افتتاح شد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در مراسم افتتاحیه نمایشگاه پیشرفت نظام اسلامی در مسیر افتخار ویژه کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر اظهار داشت: در این نمایشگاه بخشی از توانمندی‌ها و قابلیت‌های نیروهای مسلح و سازمان انرژی اتمی ایران و بازسازی عملیات والفجر 8 در معرض دید عموم قرار گرفته است.

سردار علی رزمجو برپایی چنین برنامه‌هایی را فرصتی برای آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی با آرمان‌های شهیدان و بازخوانی تاریخ باشکوه و با افتخار شهدای استان در نبرد با استکبار جهانی نام برد و بیان کرد: شهدا از تعلقات دنیا و نعمات الهی هیچ چیزی نخواستند تا امروز ما بتوانیم در آرامش و امنیت زندگی کنیم.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم برپایی چنین نمایشگاه‌هایی با الهام از راه شهدا منشا حرکت‌های پیشرو در عرصه‌های فرهنگی، علمی و اقتصادی در استان شود گفت: برگزاری نمایشگاه کاری بسیار ضروری و لازم برای معرفی شهدا به نسل جوان است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد: این نمایشگاه تا چهارشنبه 25 دی‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر برپاست، مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات و عموم مردم می‌توانند صبح و عصر از این نمایشگاه دیدن کنند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات